HMB espertu di serviziu one-stop

Yantail Jiwei Constructon Machinery Equipment Co.,Ltd chì hè statu stabilitu in u 2009 è a marca "HMB" registrata in 2 0 1 1 hè impegnata à u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu di martelli idraulici è attache per escavatori. A qualità di tutti i prudutti hè strettamente sottu cuntrollu. da a trasfurmazioni à a consegna. A cumpagnia hà ottinutu certificatu CE, brevettu tecnicu successivamente, etc. Yantai JiWei hè sempre mantene l'ambizione ferma è a forte passione per esse un eccellente fornitore di equipaggiu di macchina.

HMB furnisce un serviziu one-stop, u pacchettu d'oghje hè un rotulu idraulicu, un attaccu rapidu idraulicu, un attaccu rapidu meccanicu, una pinza per u pollice, una pinza idraulica.

Martello idraulico superiore Hmb450 adatto per escavatore 1-3t, scalpello 45mm

HMB espertu di serviziu one-stop1

Martello idraulico superiore Hmb530 adatto per escavatore 2.5-4.5t, scalpello 53mm

HMB espertu di serviziu unicu 2

Martello idraulico superiore Hmb750 adatto per escavatore 6-9t, scalpello 75mm

Espertu di serviziu HMB one-stop4

L'applicazione di l'attaccamentu rapidu (riferitu cum'è "attachments") pò realizà "una macchina cù funzioni multiple, una macchina cù funzioni multiple" di machini di custruzzione, espansione assai u campu d'applicazione di u mutore principale, è poi rimpiazzà diverse machini speciali. cù una sola funzione è prezzu caru, cusì chì l'ingegneria A custruzzione hà i vantaghji di risparmiu d'energia, prutezzione ambientale, alta efficienza, comodità è low cost.Per esempiu, un escavatore pò realizà a frantumazione di pavimenti, a demolizione di l'edifiziu, u smontamentu di l'auto di rottami, l'acumulazione, a compattazione di u backfill, l'abbattimentu di l'arburi, u screening di materiale, a frantumazione di roccia, ecc.L'attaccu rapidu hè un accessori per rializà a cunversione rapida di "una macchina cù parechje funzioni".

L'attaccu rapidu HMB02 hè adattatu per l'escavatore da 0,8 à 3,5 ton, Diametru di pin: 35 mm

HMB espertu di serviziu unicu 5

L'attaccu rapidu HMB06 hè adattatu per escavatori 4-7ton, gamma di diametru di Pin: 40-50mm

Espertu di serviziu HMB one-stop6

L'attaccu rapidu HMB15 hè adattatu per escavatori 10-18ton, gamma di diametru di Pin: 60-65mm

HMB espertu di serviziu unicu 7

Pinza HMB08 Australia adatta per escavatore 8-9t

HMB espertu di serviziu one-stop8

U strumentu affilatu di u bucket ausiliariu, quandu scavà è move materiali grossi, l'operazione ausiliaria attraversu u pollice idraulicu hè assai còmuda.Disegnu oculatu, hè fora di u modu per diverse operazioni.

Pinza idraulica Hmb10 adatta per escavatori 10-18t

Espertu di serviziu unicu HMB9

L'attacchi per l'escavatori HMB sò tutti passati per una rigorosa selezzione di materie prime, processu di lavorazione è saldatura d'alta precisione, eccellenti tecnulugia di trattamentu termicu, ispezione di qualità rotonda è serviziu post-vendita perfettu. Basatu nantu à questi, Clienti da USA, UK, Polonia, Russia, Brasile , l'Arabia Saudita, l'Eggittu, l'Australia, l'Indonesia, etc. è altri paesi è regioni anu sceltu HMB cum'è u so cumpagnu di cooperazione à longu andà.

Allora si avete bisognu, per piacè cuntattate u mo whatapp: + 8613255531097


Tempu di Postu: Feb-14-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi