Cumu carica nitrogenu?

Parechje operatori di l'escavatori ùn sanu micca quantu nitrogenu deve esse aghjuntu, cusì oghje avemu da intruduce cumu a carica di nitrogenu?Quantu carica è cumu aghjunghje nitrogenu cù un kit di nitrogenu.

quantu à carica nitrogenu

Perchè i rotulatori idraulichi anu da esse pienu di nitrogenu?

Quandu si tratta di u rolu di u nitrogenu, avemu da mintuvà un cumpunente impurtante - l'accumulatore.L'accumulatore hè chinu di nitrogenu, chì pò almacenà l'energia restante di u ruttura idraulica è l'energia di u pistone di ricuperazione in u colpu precedente, è liberate l'energia à u stessu tempu in u sicondu colpu per aumentà a forza di colpi.Simply put, u rolu di nitrogenu hè di aumentà l'energia di u strike.Per quessa, a quantità di nitrogenu determina a prestazione di u rompe idraulici.

quantu l'azotu

À mezu à elli, ci sò dui lochi ligati à u nitrogenu.U cilindru superiore hè rispunsevuli di almacenà u nitrogenu di bassa pressione, è l'accumulatore in u cilindru mediu hè rispunsevule per fà u travagliu di nitrogenu.L'internu di l'accumulatore hè pienu di nitrogenu, è l'interruttore idraulicu hè utilizatu per almacenà l'energia restante è l'energia di u pistone di ricuperazione durante u colpu precedente, è libera l'energia à u stessu tempu durante u sicondu colpu per aumentà a capacità di soffiu. , è u nitrogenu aumenta l'effettu di sfrattu.u putere di colpi di u dispusitivu.

Quandu ci hè una lacuna à l'internu di l'accumulatore, u gasu di nitrogenu sguasserà, facendu chì u crusher hè debule, è ancu dannu a tazza di pelle di l'accumulatore per un bellu pezzu.Dunque, quandu si usa l'interruttore, duvete sempre attentu à l'ispezione.Quandu u colpu hè debbule, per piacè riparà è aghjunghje nitrogenu u più prestu pussibule.

Quantu nitrogenu deve esse aghjuntu per ottene u megliu capacità di travagliu di l'accumulatore?

Parechji clienti volenu dumandà quale hè a pressione di travagliu ottimali di l'accumulatore?A quantità di nitrogenu aghjuntu à l'interruttore idraulicu di diverse marche è mudelli hè ancu diversu, è a pressione generale hè di circa1,4-1,6 MPa.(circa uguali à 14-16 kg)

nitrogenu

Se u nitrogenu hè insufficiente?

Se ùn ci hè micca abbastanza nitrogenu, a pressione in l'accumulatore calarà è u colpu serà menu putente.

Se ci hè troppu nitrogenu?

S'ellu ci hè troppu nitrogenu, a pressione in l'accumulatore hè troppu alta, a pressione di l'oliu idraulicu ùn pò micca spinghje l'asta di cilindru in sopra per cumpressà l'azotu, l'accumulatore ùn serà micca capaci di almacenà l'energia, è u breaker idraulicu ùn hà micca travagliatu.

quantu à carica

Cumu riempie cù nitrogenu?

1.Prima, preparanu a buttiglia di Nitrogen.

2.Open up the tool box, è caccià u kit di carica di azotu, u metru di azotu è a linea di cunnessione.

3.Connect l'buttiglia di azotu è u metru di azotu cù a linea di cunnessione, a fine più grande hè culligata à a buttiglia, è l'altru hè cunnessu à u metru di azotu.

4.Remove a valve di carica da u breaker idraulici, è dopu culligatu cù metru Nitrogen.

5.this hè a valvula di rilievu di pressione, stringhje, è poi liberate a valvola di buttiglia di azotu pianu pianu

6. À u listessu tempu, pudemu cuntrollà i dati nantu à u metru Nitrogen finu à 15kg/cm2

7.when i dati sin'à 15, tandu lascià la valve sollievu prissioni, avemu da truvà u metru Azotu ritornu daretu à 0, poi infini lascià lu.

Ùn importa micca s'ellu ci hè menu o più nitrogenu, ùn funziona micca bè.Quandu si carica di nitrogenu, assicuratevi di misurà a pressione cù un manometru, cuntrullà a pressione di l'accumulatore in u intervallu normale, è aghjustate secondu e cundizioni di travagliu attuali, chì ponu micca solu prutegge i cumpunenti, ma ancu migliurà l'efficienza di u travagliu. .

Sì avete qualchissia dumande nantu à i martelli idraulichi o altri accessori per escavatori, per piacè cuntattateci.


Tempu di Post: 18-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi