Cumu sceglie u grapple ghjustu?

Cumu sceglie u gripple.

Sè vo site un cuntrattu di prughjettu o un agricultore chì hà l'escavatori, hè cumunu per voi di fà un travagliu di terra move cù buckets d'escavatori o rumpia rocce cù un rompe idraulici di l'escavatore.Se vulete muviva u legnu, a petra, scrap l'acciaio o altri materiali, hè assai impurtante di sceglie un bonu grappulu di escavatore.

Ci hè parechji tiri di grapple da diverse marche, è l'applicazioni sò sfarenti.Allora cumu sceglie un grapple adattatu per l'escavatore?

1.Customers intornu à u mondu anu diverse preferenze per e forme di grapple.

Per esempiu, clienti chì sò preferiscenu Demolizione Grapple, Australian cum'è grapple australianu;Clienti da u Sudeste Asiaticu amanu u gaspone giapponese;E persone da altre regioni cum'è l'America di u Nordu pensanu à u legnu / petra hè più populari ..

2.Congendu à i sfarenti materiali.

Cumu sceglie u grippa ghjustu

Per esempiu, grappulate di legnu per attrezzà u legnu;Grapple di pietra per a petra;Crapple d'acciaio, grapple d'adienile è e demolizioni di a demolizione cuncepitu per i rifiuti è scrap metallu secondu e diverse dimensioni di i materiali.

A diffarenza trà u sonu di lignu è a grapple di pietra hè di i denti nantu à l'artiglie.

3, avemu dui tipi di grapple per escavatore, rotà ènon rotante.

A grappa rotante pò rotà in 360 gradi è hè più faciule per carricà e merchenzie in diverse anguli.A diffarenza trà questi dui tipi hè se ci hè un capu rotante.

Cumu sceglie u grippa di u dirittu
Cumu sceglie u dirittu grapple5

4, postu chì ci sò forme spaventose di u mondu, duvete attente à i veloci hitchini è assicuratevi chì l'escavatore pò currisponde à u colpu bè.

Cumu sceglie u grippa ghjustu

Spicializemu in a fabricazione di grappulu di escavatore, copre una larga gamma.U periodu di alta qualità, longa garanzia, Benvenuti à cumprà da Yantai jiwei.


Tempu di Postu: Apr-27-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi