Cumu allargà in modu efficace a vita di un rottore idraulicu?

  图片1E persone impegnate in l'industria di l'escavatori sò familiarizati cù i martelli.

Parechji prughjetti anu bisognu di caccià qualchì roccia dura prima di a custruzzione. À questu tempu, i rotulatori idraulichi sò necessarii, è u fattore di risicu è di difficultà sò più altu ch'è quelli ordinali.

Per u cunduttore, sceglie un bon martellu, chjappà un bon martellu è mantene un bon martellu sò e cumpetenze basiche.

In ogni casu, in u funziunamentu propiu, in più di u dannu faciule di u breaker, u longu tempu di mantenimentu hè ancu un prublema chì disturba tutti.

Oghje, vi insegneraghju uni pochi di cunsiglii per fà chì u breaker vive più longu !

  Lettura consigliata: Cosa hè un rompe idraulici è cumu funziona?

图片2

1. Verificate

U primu puntu è più basicu hè di verificà l'interruttore prima di l'usu.

In l'analisi finali, u fallimentu di l'interruttore di parechji escavatori hè duvuta à a ligera anormalità di u ruttura chì ùn hè micca stata rilevata.Per esempiu, hè u pipa d'oliu d'alta è bassa pressione di u breaker loose?

Ci sò perdite d'oliu in i tubi ?

Questi picculi ditagli anu da esse cuntrollati currettamente per evità chì u tubu di l'oliu cascassi per via di a vibrazione d'alta frequenza di l'operazione di frantumazione.

2. Mantenimentu

图片3

Un buttering regularmente quantitativo è currettu durante l'usu: prevene l'usura eccessiva di i pezzi di usu è prolonga a so vita.

U mantenimentu di u sistema idraulicu di l'escavatore deve ancu esse mantinutu à tempu.

Se l'ambiente di travagliu hè male è a polvera hè grande, u tempu di mantenimentu deve esse avanzatu.

3. Precauzioni

(1) Impedisce u ghjocu viotu

U drill chisel ùn hè micca sempre perpendiculare à l'ughjettu rottu, ùn pressu l'ughjettu strettu, è ùn impedisce micca l'operazione subitu dopu a ruttura, è uni pochi di colpi vioti sempre succedenu.

Quandu u martellu hè in funzione, deve esse impeditu di u colpu viotu: L'attaccu aereu pruvucarà u corpu, a cunchiglia è i braccia superiori è inferiori à scontru causanu malfunzionamenti.

Impedisce ancu l'inclinazione: Deve chjappà perpendicularmente à u target Altrimenti, u pistone si move in modu non lineale in u cilindru. Causarà graffii nantu à u pistone è u cilindru, etc.

(2)Scellu chì trema

Un tali cumpurtamentu deve esse minimizatu!Altrimenti, i danni di i bulloni è di i drill rods s'accumuleranu cù u tempu!

(3) Funzionamentu cuntinuu

Quandu u travagliu cuntinuu nantu à l'uggetti duri, u tempu di triturazione cuntinuu à a listessa pusizioni ùn deve micca più di un minutu, soprattuttu per prevene l'alta temperatura di l'oliu è i danni di a barra di perforazione.

图片4

Ancu s'è l'operazione di triturazione hà un certu impattu nantu à a vita di l'escavatore è di l'interruttore idraulicu, ùn hè micca difficiule di vede da l'intruduzioni di sopra chì a vita di l'interruttore dipende s'ellu l'usu di u ghjornu è u travagliu di mantenimentu sò fatti bè.


Tempu di Postu: Apr-06-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi