Principiu di funziunamentu di u martellatu di martellamentu idraulicu

Un martelletto idraulicuhè un tipu di machini di custruzzione chì hè muntatu nantu à escavatori, retroescavatori, mini-escavatori, e impianti stazionari.

Impulsatu da l'energia idraulica rompe e rocce in dimensioni più chjuche o demolisce strutture di cimentu in pezzi gestibili.

Questu articulu di l'ingegneria classifica uruttura idraulicaprincipiu di funziunamentu di martellu, o Cumu fà un marteddu idraulicu.

Sè vo avete un sfondate ingegneria, sta rùbbrica vi aiuterà à capisce l 'aspettu tecnicu di u funziunamentu di un martellu idraulici è opera.

Se pensate chì sti diagrammi di flussu sò tedious è duru per capiscenu, pudete passà drittu à a cunclusione. Per clarificà u prucessu tecnicu di u principiu di travagliu, quattru imagine è un video seranu utilizati cum'è quì sottu.

Per principià, fighjate u video breve per una breve comprensione.

Notion:

1-8 significa camere di flussu d'oliu

I zoni rossi sò pieni di flussu d'oliu d'alta pressione

I zoni blu sò pieni di flussu d'oliu à bassa pressione

Chambers 3, 7 anu sempre una pressione bassa perchè si cunnetta à "fora"

I camere 1, 8 anu sempre alta pressione perchè cunnettanu à "in"

A pressione in e camere 2, 4, 6 cambia cù u muvimentu di pistone

1.L'oliu d'alta pressione entra è riempie a camera 1 è 8, agiscenu nantu à a faccia finale di u pistone è spinghjendu in u sopra.

Principiu di funziunamentu di l'interruttore idraulicu

asdzxc1

2. Quandu u pistone si move versu u so limitu, a camera 1 è 2 sò cunnessi è l'oliu scorri da a camera 2 à a 6. A valvula di cuntrollu si move in sopra à causa di a diferenza di pressione (a pressione d'oliu in a camera 6 hè più altu ch'è in 8).

Principiu di funziunamentu di l'interruttore idraulicu

asdzxc2

Quandu a vàlvula di cuntrollu righjunghji u so limitu superiore, u pirtusu di l'input si cunnetta à u flussu di l'oliu in a camera 8, chì face u flussu di l'oliu in a camera 4. A causa di l'alta pressione di l'oliu di a camera 4, inseme cù backups di nitrogenu, u pistone viaghja.

Principiu di funziunamentu di l'interruttore idraulicu

asdzxc3

4. Quandu u pistone viaghja è culpisce à u scalpellu, a camera 3 è 2 sò cunnessi, è si cunnettanu tramindui à a camera 6.Per via di l'alta pressione di l'oliu in a camera 8, a valvula di cuntrollu viaghja è u pirtusu di l'input si cunnetta à a camera 7. di novu.

Allora principia una nova circulazione

asdzxc4

Cunclusioni

Una frase hè abbastanza per sintetizà u principiu di funziunamentu di u martellu idraulicu: "U cambiamentu di pusizioni relative di u pistone è a valvula, chì hè guidatu da u flussu d'oliu chì entra "in" è "fora", trasforma l'energia idraulica in energia d'impattu.

Per sapè di più nantu à i martelli idraulichi, visitate "l'ultima guida di compra nantu à i martelli idraulici".

Per piacè cuntattate u mo WhatsApp: +8613255531097


Postu tempu: Apr-17-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi