Soosan sb50/60/81 imballaggio idraulico per romperocce

Nantu à noi

Stabbilita in u 2009, Yantai jiwei hè diventatu un eccezziunale fabricatore di martelli idraulichi è martelli, accoppiatori rapidi, cisaglia idraulica, compattatori idraulici, accessori per escavatori ripper, cù più di 10 anni di sperienza in u disignu, a fabricazione è a vendita. durabilità, prestazione è affidabilità.

U martellatore idraulicu hè ancu cunnisciutu cum'è martellu idraulicu, pò rompe e petre è rocce più efficacemente in a custruzzione di l'ingegneria è migliurà l'efficienza di u travagliu.

Prudutti principali:FacemuInterruttore di serie SOOSAN è FURUKAWApruduzzione, è avè 5 tippi in totale avà, include side, top, box, silenziatu è tippu di retroescavatore.sustene a marca è u culore persunalizati.

Per piacè sceglite u tipu chì ti piace, risponderemu à i vostri bisogni.

Martello idraulico HMB1400 adatto per escavatore 20-30t, scalpello 140mm

1

Martello idraulico HMB1250 adatto per escavatore 12-15t, scalpello 125mm

Martello idraulico HMB1000 adatto per escavatore 10-15t, scalpello 100mm

martello retroescavatore 750 adatto per escavatore 6-9t, scalpello 75mm

2

A nostra superiorità:

① Bona qualità:
>Selezzione stretta di materia prima (forgiatu 20CrMo, 40CrMo, 42CrMo, G15Cr);
> Trattamentu termicu è prucessu di machinazione è saldatura d'alta precisione;
>Strictamente cuntrollu di qualità per ogni pruduttu prima di carica.

② Prezzu cumpetitivu: U prezzu direttu di fabbrica, un terzu o ancu più bassu di u prezzu di prudutti simili in Europa, America, Giappone è Corea.

③ U megliu serviziu: Un annu di garanzia, squadra di pre-vendita, squadra di post-vendita, diseggiani prufessiunali vi aiuterà à ottene a megliu sperienza di compra.

④avemu agenti in u mondu sanu, cum'è USA, Canada, Messicu, India, Indonesia, Filippine, Malesia, Tailanda, Vietnam, Fiji, Cile, Perù, Egittu, Algeria, Germania, Francia, Pulonia, Regnu Unitu, Russia, Portugallu, Spagna, Grecia, Macedonia, Australia, Nova Zelanda, Irlanda, Norvegia, Belgio, Qatar, Arabia Saudita, Ghjordanu, Emirati Arabi Uniti etc.

I nostri pezzi di ricambio standard per martelli idraulici: Dui scalpelli, dui tubi, un kit di carica di nitrogenu, un kit di guarnizioni, una cassetta di strumenti, manuale di operazione.

Per piacè sentite liberu di cuntattate cun mè s'ellu vi interessa qualcosa. Aspittemu avanti di travaglià cun voi!

U mo whtaapp: + 8613255531097, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi