A megliu scelta per trattà i materiali in massa - Grapple à buccia d'arancia

cuntenutu di a tavola

1. Cosa hè Orange Peel Grab?

2. Quantu hè u grab di buccia d'aranciu ?

3. Cumu aduprà a grappa di buccia d'aranciu currettamente?

4. Chì travaglii pò fà una buccia d'aranciu?

5. Chì sò i vantaghji di a presa di buccia d'aranciu ?

6. Perchè sceglie HMB?

1. Cosa hè un grapple à buccia d'arancia?

  HMB progetta e costruisce una vasta gamma di pinze a buccia d'arancia di alta qualità (pinza per scarti), da montare su camion gru, escavatori e caricatori idraulici. , catturà i rifiuti, rottami di metalli, è eseguendu altre azioni specifiche. Hè a megliu scelta per trattà u materiale in massa.

I grappi per scrap HMB sò offerti cù quattru o cinque denti per manighjà i materiali in modu efficiente è sicuru.L'angolo di dente di u grapple è a forma di a punta agisce cum'è pugnali, piercing dura in a pila di scarti.

Grapple 1

Le grappini a buccia d'arancia HMB sono dispositivi di presa formati da un telaio centrale al quale sono incernierati da 3 a 30 denti.Ogni dente hè messu in muvimentu da un cilindru idraulicu indipendente.Tutti i cilindri sò culligati à un unicu circuitu idraulicu, chì coordina l'apertura è a chjusura di i denti. Avemu 5 denti, ma 4 denti o 6 denti sò ancu dispunibili per voi fattu ancu, rotanti o senza tippu rotanti per sceglie.

Grapple 2

2. Quantu hè un grapple à buccia d'arancia ?

U prezzu varieghja secondu a marca, a dimensione è e caratteristiche spiciali chì u grapple vene cun. Di solitu, duverete chjamà u venditore per a dispunibilità è u costu.

3.How à aduprà bè grapples à buccia d'aranciu?

I grapples Orange Peel sò i dispositi più utilizati in i siti di travagliu per via di a so versatilità è u putere à afferrarà e cose.Tuttavia, ponu esse sfida à aduprà per e persone chì ùn sò micca abituati à elli.Eccu alcuni suggerimenti nantu à cumu utilizà bè grapples à buccia d'arancia:

Evite l'elevazione da superfici dure

L'elevazione di materiali da materiali duri cum'è u cimentu è a terra dura pò dannà u grapple per via di i denti chì scraping in a superficia.Mentre chì l'altri marchi è versioni sò fabbricati cù una copertura protettiva è denti d'acciaio, aiuteria à evità di sbattà in superfici dure per rallentà l'usura cù u tempu.

Pigliate u materiale da u centru

U modu ghjustu per elevà i materiali hè di assicurà chì tutti i lati di u grapple portanu u pesu.Sì solu una o duie porzioni di i denti facenu sempre u trasportu, si sguassate più veloce di u restu.

Aduprà solu in applicazioni specifiche

I grapples à buccia d'aranciu sò megliu per u muvimentu di materiali è i resti di detriti da a demolizione.Cù questu in mente, ùn avete micca aduprà in altre attività per quale ùn sò micca adattati.

Diversi annessi sò dispunibuli per escavatori è sò specificamente fatti per diversi usi è scopi.Pruvate di fà un grapple Orange Peel per tutti i travaglii solu causarà un accidentu o danni à l'attaccamentu stessu.

4. Chì tipu di travagliu pò fà un grapple à buccia d'arancia ?

I grapples Orange Peel sò principarmenti aduprati per a manipulazione di materiali in situ, ma per via di u so putere, pudete ancu aduprà in demolizioni è ancu in movimenti di detriti, scarti è carrozzerie.Puderanu penetrà pile di materiali bè è avè una presa stretta, facendu bè in parechji travaglii chì includenu l'afferramentu.

5. Chì sò i vantaghji di a presa di buccia d'aranciu ?

1. Adatta per piglià sabbia, carbone, granu, slag, scrap

2.Through fasciu hè accurtata, alta forza, luce self-pisu;

3. A manica principale di l'arburetu hè di cuscinetti in acciaio, u materiale di l'arburetu di Pin hè 40Cr,

4.High-temperature cuscinetti risistenti di u pulley,

5.La piastra di bordu di u cuteddu adopta una piastra d'acciaio resistente à l'usura, adotta un mistieru di sigillatura multistrati,

6.Dirt prova è waterproof è puderia esse funziunamentu sottu acqua.

7.Clearance di dui piastra di tagliu di cuteddu hè assai chjuca, 0.3mm, bona sigillatura, mantene u situ di travagliu pulito.

8.The tutta a struttura hè forte è micca distorsione, bona sigillatura.

Grapple 3

Applicazione:

1.Digging fundazione di custruzzione, pirtusu prufonda o terra carica, sabbia, carbone, macadam etc.

2.Digging è carica nantu à u latu limitatu di u canali o spaziu

3.Carica, accatastamentu è trasportu di scarti d'acciaio, aggregati frantumati, serratura, ballast in ferru è azzaru

Grapple 4

6. Perchè sceglie HMB?

Producemu decine di accessori per escavatori è gru destinati à un usu specificu.Semu una sucietà assai rispettata chì furnisce un attache di escavatore di alta qualità in Cina.

U serviziu di HMB hè responsive è offre un supportu individuale à i nostri distributori, rivenditori, appaltatori è utilizatori finali.

Pudemu risponde à i vostri bisogni specifichi di u produttu attraversu i servizii OEM è ODM cù l'aiutu di u nostru staff R&D.

Cerca l'HMB quandu u travagliu richiede u vostru attache di escavatore più putente.Mandateci un missaghju, è vi aiuteremu à sceglie un equipamentu versatile è costu-efficace.

Email:hmbattachment@gmail.com  whatsapp:+8613255531097

situ web: https://www.hmbhydraulicbreaker.com


Tempu di post: 29-May-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi