Chì ghjè u Pulverizer Hydraulic? è cumu sceglie?

Cosa hè u Pulverizer Hydraulic 1

Cosa hè u Pulverizer Hydraulic?

U pulverizzatore idraulicu hè unu di l'attache per l'escavatore.Pò rompe blocchi di cimentu, culonni, ecc ... è dopu tagliate è cullà i bars d'acciaio in l'internu.

Cosa hè u Pulverizer Hydraulic 2

U pulverizzatore idraulicu hè largamente utilizatu in a demolizione di edifici, travi è colonne di fabbrica, case è altre custruzzioni, riciclamentu di barre d'acciaio, frantumazione di cimentu è altre cundizioni di travagliu,per via di e so caratteristiche di senza vibrazioni, polvera bassu, rumore bassu, alta efficienza, è pocu costu di frantumazione.A so efficienza di travagliu hè duie à trè volte quella di u martellatu idraulicu.

Cosa hè u Pulverizer Hydraulic3

Vantaggi di i Pulverizzatori di Demolizione Idraulica HMB

Pulverizing tooth: À l'estremità esterna di a mandibula per una alta produtividade durante u travagliu di pulverizazione.

Cilindru di tipu Trunnion: Per a massima forza di sfondamento in tuttu u muvimentu di a mandibula cum'è u muvimentu di apertura.

Lame rettangolari reversibili Per un costu di mantenimentu più bassu.

Denti induriti: High spec.materiali per una durabilità aumentata.

Valvula di Velocità: Fornendu più putenza di frenu è efficienza.

Cume i Pulverizzatori Idraulici migliurà l'efficienza di u travagliu?

Impulsatu da un cilindru idraulicu, a pulverizazione idraulica ghjunghje à u scopu di sfracicà l'uggetti cuntrullendu l'angolo trà a mascella mobile è a mascella fissa.

Cosa hè u Pulverizer Hydraulic4

U pulverizzatore idraulicu HMB usa a valvula di aumentu di a velocità per rinvià idraulicamente l'oliu in a cavità di l'asta di u cilindru d'oliu à a cavità senza bastone è poi aumentà a velocità quandu u cilindru idraulicu si estende versu l'esternu, riduce u tempu passatu nantu à u colpu vacu.Mentre mantene a spinta di u cilindru d'oliu invariata, a vitezza di u funziunamentu di u cilindru d'oliu hè aumentata è poi l'efficienza di travagliu di u pulverizzatore idraulicu hè migliorata.

Chì Taglia di Escavatore aghju?

Un fattore chjave hè u pesu di l'escavatore è i bisogni idraulichi.Avete bisognu di sceglie un pulverizer chì si adatta à u vostru escavatore o cumprà un escavatore chì si adatta à u pulverizer.

A dimensione di u pulverizadoru è di l'escavatore dipende da u tipu di travagliu chì fate è u materiale chì avete bisognu di trattà.U più grande u materiale chì avete bisognu di catturà è sfracicà, più grande hè a dimensione di u vostru pulverizzatore idraulicu è escavatore.

Sì avete qualchì quistione nantu à a cistella, per piacè cuntattateci.

U mo whatapp: + 8613255531097


Tempu di Postu: Dec-23-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi