Chì !Caricà è scaricà u legnu, ùn cunnosci micca u grapple di legnu !

Per risponde à e diverse esigenze di travagliu di l'escavatore, ci sò parechji tippi di accessori per l'escavatore, cumprese: martellatore idraulicu, cisaglia idraulica, compattatore di piastra vibratoria, attaccu rapidu, pinza di legnu, ecc. quelli.Upinza idraulica, canusciutu macari comu lupinza di legnu,pinza di legnu,Hè un strumentu chì pò esse installatu nantu à l'escavatore per catturà legnu, trasportu è carricà a vittura; u logu di l'escavatore allarga u scopu di l'usu di l'escavatore.

11 12

Vantaghji di a presa di legnu. 

Comu tutti sapemu, à l'iniziu, a carica è u scaricamentu di tronchi, canna di zuccheru, etc. sò stati tutti fatti manualmente. In seguitu, per via di u travagliu manuale, a dumanda di parechje cundizioni di travagliu ùn pudia esse soddisfatta, chì hà incitatu a generazione di escavatori. grapple di legnu. I pinze di legnu sò largamente usati in muntagna, splutazioni forestali, campi di canna di zuccheru, etc. Hè flessibile in azzione è cunvene in u funziunamentu, è a so efficienza hè almenu 50% più altu ch'è quellu di i caricatori ordinali, chì migliurà assai l'efficienza di carica è scaricamentu, risparmia a forza di travagliu, assicura a sicurità di i travagliadori, hè simplice di stallà, faciule d'opere, è hà un altu rendimentu di costu.

13

Funzioni di u produttu

1.The grab di legnu rotary hè fattu di azzaru spiciali, chì hè ligeru in tessitura, alta elasticità è alta resistenza à l'usura.

2.It hà una funzione di frenu è adopra un novu disignu worm gear.

3.U dispusitivu di slewing di l'escavatore di pocu tonnellate hè aduttatu, è i freni di frenu sò usati per u frenu, migliurà cusì assai a vita di serviziu, a stabilità è l'efficienza di a rotazione.

4.A più grande larghezza di apertura, u pesu più chjucu è u più grande prestazione à u listessu livellu; per rinfurzà a forza, hè utilizatu un cilindru speciale d'oliu di grande capacità.

5.L'operatore pò cuntrullà a vitezza di rotazione, è pò rotate liberamente 360 ​​gradi in oraria è in senso antiorario.

6.L'usu di ingranaggi rotanti speciali prolonga a vita di u pruduttu è riduce i costi di mantenimentu.

14

I prudutti di a cumpagnia sò adattati per diverse macchine è equipaghji di custruzzione includenu principalmente: martelli idraulici, bucket, cesoia idraulica multifunzionale, benna di presa, attaccu rapidu, etc.I clienti sò situati in più di 20 pruvince, cità è regioni in tuttu u paese.I prudutti sò esportati in più di 40 paesi è regioni in u mondu, cumpresi Stati Uniti, Giappone, Germania, Australia, Egittu, Brasile è Sudafrica.

15

Sè avete bisognu di qualcosa, per piacè cuntattate u mo whatapp: + 8613255531097


Tempu di Postu: 28-Nov-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi