Perchè a fuga di gas?

A fuga di azotu da u rotulu idraulicu face chì l'interruttore hè debule.U colpa generale hè à verificà s'ellu a valve di nitrogenu di u cilindru suprana hè leaking, o di riempia u cilindru suprana cù nitrogenu, è aduprà u excavator à mette u cilindru suprana di breaker rock idraulici in a piscina à avè un ochju.S'ellu ci hè una fuga d'aria da e bolle d'aria, se sti passi ùn ponu micca verificà a fonte di fuga d'aria, allora u gasu di nitrogenu hè prubabile di scappà da u passaghju di l'oliu di l'escavatore idraulicu!

Ancu s'è una piccula quantità di aria entra in u sistema idraulicu, avarà un grande impattu nantu à u sistema.

Perchè u gas leaking2

U martellatu idraulicu HMB serà testatu per a tenuta à l'aria durante l'assemblea.Dopu à 24 ore di inflazione, verificate s'ellu ci hè una mancanza di nitrogenu

Perchè u gas leaking3

Perchè a fuga di gas?

Ci hè trè motivi per a fuga di gas:

1. Attraversu bulloni sò escia troppu loosen

2. Problemi di valvula di gas

3. Seal kits dintra sò ruttu

Perchè u gas leaking4
Perchè u gas leaking5

Cumu uttene u veru mutivu?

Verificazione di l'acqua (sapunosa).

Per verificà da induve u gasu fughje?

1. a parte di giunzione trà a testa frontale è a testa posteriore (fisse i bulloni passanti)

2. A parte di valvula di gas (sustituitu a valvula di gas)

3. L'oliu in è fora di i capezzoli (smontà u marteddu di rottura di roccia idraulica è rimpiazzà i kit di sigilli),Se ci sò bolle d'aria, rimpiazzate l'anellu di pistone di u martellatu di rottura idraulica o u sigillo d'aria nantu à l'anellu di pistone à tempu!

Yantai Jiwei Construction Machinery Equipment Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di martelli idraulici di martelli idraulici di martelli idraulici è di escavatori.Cù 13 anni di sperienza, avemu a nostra propria marca HMB è hà una bona reputazione.HMB produce una gamma completa di martelli idraulici soosan, pinze per escavatore, ripper per escavatore, accoppiatore rapido, piastra per compattatore idraulico, benna per escavatore, ecc., Benvenuti à cuntattà.


Tempu di Post: 11-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi