Perchè l'oliu idraulicu hè neru?

Perchè l'oliu idraulicu hè neru1

1、 Causatu da impurità metalliche

A. Hè più prubabile di esse l'abrasive debris generated by the high-speed rotation of the pump.Duvete cunsiderà tutti i cumpunenti chì giranu cù a pompa, cum'è l'usura di cuscinetti è e camere di volumi;

B. A valvula idraulica scorri avanti è avanti, è i detriti generati da u funziunamentu avanti è avanti di u cilindru, ma stu fenominu ùn accade micca in pocu tempu;

C. Hè una nova macchina.Pruducerà assai limatura di ferru quandu l'equipaggiu hè in esecuzione. Ùn sò micca sapè s'ellu vi sviutate l'oliu idraulicu in u tank d'oliu quandu cambiate l'oliu.

Dopu avè usatu u novu sistema di circulazione di l'oliu, sguassate u tank d'oliu cù un pappu di cuttuni è aghjunghje novi.S'ellu ùn ci hè micca oliu, pò esse un saccu di limatura di ferru chì restanu in u tank d'oliu, chì ancu pruvucarà u novu oliu per esse contaminatu è negru.

2 、 Fatturi ambientali esterni

Verificate s'ellu u vostru sistema idraulicu hè chjusu è se u foru di respirazione hè intactu;verificate e parti esposte di a parte idraulica di l'equipaggiu per vede s'ellu u sigillo hè intactu, cum'è l'anellu di polvera di u cilindru d'oliu.

A. Ùn pulite quandu cambia l'oliu idraulicu;

B. U sigillo d'oliu hè invechja;

C. L'ambiente di travagliu di l'escavatore hè troppu male è l'elementu di filtru hè bluccatu;

D. Ci sò assai bolle d'aria in l'aria di a pompa idraulica;

E. U tank d'oliu idraulicu hè in cumunicazione cù l'aria.A polvera è l'impurità in l'aria entreranu in u tank d'oliu dopu un longu tempu d'usu, è l'oliu deve esse bruttu;

F. Se a prova di dimensione di particella d'oliu risponde à i requisiti di pulizia, pò esse esclusa chì hè a contaminazione di polvera.Per esse sicuru, hè causatu da a temperatura alta di l'oliu idraulicu!À questu tempu, duvete aduprà oliu idraulicu d'alta qualità, verificate u filtru di ritornu di l'oliu, u circuitu di l'oliu di dissipazione di calore, u focu hè nantu à u radiatore di l'oliu idraulicu, è di solitu mantene secondu a regulazione.

Perchè l'oliu idraulicu hè neru2

3 、 grassu idraulicu breaker

L'oliu neru in u sistema idraulicu di l'escavatore causatu micca solu da a polvera, ma ancu da u riempimentu irregulare di burro.

Per esempiu: quandu a distanza trà u bushing è u braze di l'acciaio supera 8 mm (u dite pò esse inseritu), hè cunsigliatu di rimpiazzà u bushing.In media, ogni 2 jackets esterni deve esse rimpiazzatu cù una manica interna.Quandu si rimpiazzanu l'accessori idraulichi cum'è i tubi d'oliu, i tubi d'acciaio è l'elementi di filtru di ritornu d'oliu, u rompitore deve esse pulitu da polvera o detriti à l'interfaccia prima di pudè esse allentatu è rimpiazzatu.

Perchè l'oliu idraulicu hè neru3

Quandu si riempia u grassu, u ruttura deve esse elevatu, è u cisele deve esse pressatu in u pistone.Ogni volta, solu a mezza pistola di a pistola di grassu standard deve esse riempita.

se u cisele ùn hè micca cumpressatu quandu si riempia u grassu, ci sarà grassu à u limitu superiore di u groove di u cisele.Quandu u cisele hè travagliatu, u grassu saltarà direttamente à u sigillu d'oliu principale di u martellu di triturazione.U muvimentu alternativu di u pistone porta u grassu in u corpu di u cilindru di u rompe, è dopu l'oliu idraulicu in u corpu di u cilindru di u rompe hè mischju in u sistema idraulicu di l'escavatore, l'oliu idraulicu si deteriora è diventa neru)

Sè avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci

U mo whatapp: + 861325531097


Tempu di post: Jul-23-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi