Perchè u pistone di l'interruttore idraulicu hè tiratu?

1. L'oliu idraulicu ùn hè micca pulitu

Se l'impurità sò mischiate in l'oliu, queste impurità ponu causà strain quandu sò incrustate in u spaziu trà u pistone è u cilindru.Stu tipu di tensione hà e seguenti caratteristiche: in generale, ci sò marchi di groove più di 0,1 mm di prufundità, u numeru hè chjucu, è a so lunghezza hè apprussimatamente uguale à a corsa di u pistone.

pistone 1

2. U spaziu trà u pistone è u cilindru hè troppu chjucu

Sta situazione spessu accade quandu u novu pistone hè rimpiazzatu.Se a liberazione hè troppu chjuca, u martellu idraulicu hè travagliatu, è a liberazione cambia cù l'aumentu di a temperatura di l'oliu.À questu tempu, u pistone è u bloccu di cilindru sò faciuli di causà strain.Hè carattarizatu da: a prufundità di a marca di pull hè pocu prufonda, l'area hè grande, è a so lunghezza hè apprussimatamente uguale à u colpu di u pistone.

3. Bassa durezza valore di pistone è cilindru

U pistone hè affettatu da a forza esterna durante u muvimentu, è per via di a bassa durezza di a superficia di u pistone è di u cilindru, hè faciule per causà strain.E so caratteristiche sò: prufundità pocu è grande spaziu.

pistone 2

4. Drill chisel guide fallimentu manica

A lubricazione povera di a manica di guida o a poca resistenza à l'usura di a manica di guida accelerà l'usura di a manica di guida, è a distanza trà u drill chisel è a manica di guida hè qualchì volta più di 10 mm.Questu porta à a tensione di pistone.

HMB Hydraulic Hammer Piston Usu Precauzioni
1.Se u cilindru hè guastatu, installate u pistone assai cura per evitari danni secundari.
2.Ùn stallà u pistone se u bushing gap internu hè troppu grande.
3.Please assicuratevi di mantene u breaker da a curruzzione è a ruggine se longu tempu ùn hè micca usatu marteddu idraulicu.
4.Don't aduprà kits seal oliu inferjuri.
5.Keep l'oliu idraulicu limpiu.

pistone 3
ISe avete qualchì quistione nantu à u martellatore idraulicu, sentite liberu di cuntattatemi

Whatapp: + 8613255531097


Tempu di Postu: Aug-02-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi