Yantai Jiwei hà participatu à a mostra in Riyadh

mostra 1

Yantai Jiwei Construction Machinery Equipment Co., Ltd. hà participatu attivamente à a "BIG5 exhibition" tenuta à Riyadh Front Exhibition & Conference Center (RFECC) da u 18 à u 21 di ferraghju 2023 per permette à i clienti novi è vechji di capiscenu megliu a forza è a forza di a cumpagnia. qualità di u produttu.

Avemu mostratu u martellatu idraulicu Furukawa HB40g in a sala 4, 4F29.In questa mostra, Yantai Jiwei Construction Machinery Equipment Co., Ltd., cum'è un fabricatore mundiale di martelli idraulici, furnisce servizii d'alta efficienza è d'alta qualità, cunsolidatu ancu a so pusizione di marca in u mercatu di u Mediu Oriente.

mostra 2
mostra 3

Riyadh hè a capitale è a cità più grande di u Regnu di l'Arabia Saudita.U Riyadh International Convention and Exhibition Center in a cità hè u centru di mostra più impurtante in l'Arabia Saudita.Ùn hè micca solu una agenzia di u guvernu lucale, ma ancu un centru di cunferenza è di mostra di capitale ufficialmente designatu.Hè situatu à a junzione di a vivace Oraya Road è Jinfade Road, chì copre una superficie di più di 100,000㎡, è avà vede REC chì ospita più di 12 mostre internaziunali, cunferenze, è hè l'urganizatore principali in a pusizione ogni annu.

mostra 4

U primu ghjornu di l'esposizione, perchè a cuscenza di a marca di HMB hè digià stata stabilita in u mondu sanu, ci hè un flussu infinitu di persone chì venenu à u stand.Fortunatamente, a nostra mostra Furukawa hb40g breaker idraulicu hè stata venduta cù successu u primu ghjornu!Questa hè una grande affirmazione di HMB breaker idraulicu è Yantai Jiwei!Ottenutu una situazione win-win per i dui partiti.Di sicuru, questu hè ancu inseparabile da i sforzi di u nostru staffu di vendita. In l'ultimi ghjorni di participà à l'esposizione, avemu avutu ancu boni scambii cù i clienti in visita, chì anu più cunsulidate a relazione.Durante u periodu, sò ancu invitati da i clienti à visità è gode di a cucina di u Mediu Oriente è di belli paisaghji.

mostra 5

Inoltre, per risponde à i bisogni di i clienti lucali per i martelli idraulici Furukawa, Yantai Jiwei hà ancu evidenziatu i vantaghji unichi di u disignu di i martelli idraulici HMB. +8613255531097.

Infine, a mostra hè stata un successu cumpletu.Quist'annu, Yantai Jiwei hà da cuntinuà à participà à l'esibizioni d'oltremare è à presentà prudutti di punta per cunsulidà continuamente a so pusizione di u mercatu globale.

mostra 6

Tempu di Postu: Feb-28-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi