A cosa serve un interruttore idraulico?

Moltu travagliu hè realizatu nantu à un situ di custruzzione chì varieghja da a demolizione à a preparazione di u situ.Trà tutti l'equipaggiu pesante utilizatu, i martelli idraulichi devenu esse u più versatili.I martelli idraulichi sò usati in i siti di custruzzione per l'abitazione è a custruzzione di strade.Battenu e versioni più vechje in u disignu, u rumore è a spesa di forza di travagliu.

Cosa hè un interruttore idraulicu Be1

Cumu Funziona A Macchina?

I martelli idraulichi sò in diverse forme è dimensioni.Stu equipamentu hè attaccatu à escavatori è travaglia nantu à u principiu di l'idraulica.

Funzioni di i martelli idraulichi

I Breakers idraulichi sò i più funziunali in miniere è cave per a rottura primaria o secundaria.L'imprenditori ponu aduprà sti machini per u travagliu di custruzzione per scavà buchi o rompe rocce è terra.

  •   Ruttura primaria

A ruttura primaria si trova quandu a struttura hè sempre in terra è ùn hè micca stata estratta.Hè un prucessu esigente chì richiede energia è spesa d'impattu altu.Stu prucessu si trova in u travagliu di fundazione, a rimozione di cimentu per i trotti, è a demolizione generale.Un approcciu blast-and-drill hè megliu quandu questi avvenimenti accadenu.

Cosa hè un Breaker Hydraulic Be2

  •   Ruttura secundaria

U Breaking Secundariu hè quandu l'ughjettu rottu di a macchina hè digià stata estratta da a terra è richiede un travagliu extra.Stu tipu di rottura hè perfetta per e cave è scumpressate uggetti più grossi da blasts and drills.Stu prucessu hè ancu cumunimenti aduttatu per a perforazione di mine.

Cuntattate i martelli idraulichi HMB

I nostri martelli idraulici sò di a megliu qualità.Sò veloci, affidabili è facenu u travagliu.Ùn avete micca da preoccupassi di cumprà una macchina chì si romperà.Consegnamu solu u megliu sè vo circate una cumpagnia per travaglià cù a vostra prossima custruzzione, cuntattate HMB hydraulic Hammers. Credu chì HMB vi purterà una bona sperienza d'utilizatore.

Pudete ghjunghje à noi cuntattateci whatapp 8613255531097

web:https://www.hmbhydraulicbreaker.com/


Tempu di Postu: Nov-03-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi