ciò chì hè u pollice idraulicu o u pollice meccanicu

A versatilità è a facilità d'utilizazione chì una pinza furnisce à un operatore di escavatore hè inestimabile, aumentendu a produtividade è migliurà a sicurità.pollice idraulicuhè faciule d'installà è l'angolo pò esse aghjustatu secondu i bisogni.

20

Dopu chì l'escavatore hà finitu l'escavazione di materiale, deve esse realizatu u travagliu di trasferimentu è di carica.Quandu l'operazione di trasferimentu hè realizata in l'aria, i materiali in u bucket ponu cascà, chì ùn solu ùn affetta l'efficienza di u travagliu, ma pò ancu mette in periculu a vita di i travagliadori in u situ.

21

U bucket hè furnutu cù un pollice idraulicu, chì ùn solu riduce a goccia di materiali durante u prucessu di trasferimentu, ma ancu pò piglià direttamente oggetti di diverse forme è materiali sciolti.U bucket è u polgaru sò usati per piglià, catturà, classificà è processà diversi materiali longu, cum'è legnu è petra, chì ponu migliurà l'efficienza è a sicurità.

22

U pollice idraulicu hà un ligame rigidu chì hè saldatu per assicurà u monte di ligame à a parte sottu di u bastone di l'escavatore.I pollici idraulichi sò dispunibuli in dui disinni, u pollice meccanicu è u pollice idraulicu.

23

(pollice idraulicu)

24

(pollice idraulicu)

25

(pollice meccanicu)

Pò esse usatu in cunghjunzione cù buckets, rippers, rakes è altri attachments.Quandu ùn hè micca in usu, pò esse alluntanatu è incollatu sottu à u bucket senza affettà l'usu normale di u bucket.Hè un strumentu più praticu.

26

Funzioni principali
(1) A larghezza di apertura larga cù u pesu ligeru maximizeghja l'efficienza di u funziunamentu cù u pesu ligeru.
(2) Rotazione illimitata di 360 gradi in senso orario e antiorario.
(3) Cuscinetti basculanti cuncepiti speciali per a durabilità è un grande cilindru per più putenza.
(4) A vàlvula di verificazione hè incrustata per un valore di scossa di sicurezza megliu chjusu per una megliu sicurità da danni.

U pollice idraulicu hè faciule d'installà è l'angolo pò esse aghjustatu secondu i bisogni. HMB hè un primu fabricatore di accessori per escavatori, se avete bisognu, cuntattate u mo whatapp: + 8613255531097.


Tempu di Postu: Feb-18-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi