caratteristiche di u compactor di piastra idraulica

Uidraulicicompactor vibratori hà grande amplitude è alta frequenza.A forza eccitante hè decine di volte quella di u ram vibratoriu di a piastra in manu, è hà efficienza di compattazione d'impattu.Hè largamente utilizatu per a compattazione di diverse fundazioni di l'edifiziu, diverse fundazioni di backfill, strade, piazze, pipeline, trinchera, etc. è a riparazione di pavimenti di asfaltu è cimentu.Hè adattatu per anguli, trincee, pendii, fondi di tubi, rinforzi di tubi, rinforzi di fossa di fundazione, compattazione subacquea di portu è molo è compattazione di rinforzi di ponti.Hè adattatu per l'usu cù rulli vibratori per trattà i cantoni, Abutment back and so on.

jiqi

Vantaggiu:
1. Struttura compacta, bella apparenza è faciule d'utilizà.
2. Alta efficienza di u travagliu, bonu effettu di compactazione, è risparmiu di travagliu
3. U gradu di compactazione hè equivalente à quellu di un grande roller, è a prufundità di influenza nantu à a strata di riempimentu grossu hè megliu cà quella di un roller.
4. Amichevule à l'ambiente, pocu rumore, ùn affetta micca l'ambiente circondu
5. Hà un bonu effettu di tamping nantu à ghiaia di sabbia non appiccicosa è petra sfracicata, è hà un effettu chì altri compactor ùn ponu micca ottenevule.

sucai

Caratteristiche dicompattatore idraulicu
1. L'amplitude hè grande, chì hè più di deci volte à parechje decine di volte quella di u compactor di piastra vibrante.L'impattu d'alta frequenza assicura l'effettu di compactazione.
2 U mutore di vibrazione idraulica hè impurtatu, cù pocu rumore è forte durabilità.
3. I pezzi chjave sò fatti di platti d'alta resistenza è platti d'alta qualità cù alta qualità.
4. A versatilità trà rammer vibratori è breaker hè assai altu.U quadru di cunnessione è a pipeline idraulica ponu esse scambiati cù u rompe, è 5 tippi di compactor idraulici ponu esse equipati cù diversi tipi di escavatori.
5. Funzionamentu flexible, alta sicurità, adattatu per parechje occasioni periculosi, cum'è una trinchera prufonda o un ramming idraulicu di pendenza ripida pò cumplettà u travagliu perfettamente.


Tempu di post: 26-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi