Linee guida per a scelta di coclee idrauliche in terra

1

L'escavatore idraulicu di a trivella di terra hè un tipu di macchina di custruzzione per operazioni di perforazione efficienti.Hè faciule d'installà è hà mudelli cumpleti.Hè adattatu per a stallazione nantu à escavatori è caricatori grandi, medii è chjuchi.Hè carattarizatu da a flessibilità di l'escavatore camminare è rotazione, chì ponu ottene una alta efficienza.Foratura rapida.

Dunque, più è più cumpagnie di cuntratti vedenu u valore di augers-ma chì significa stu strumentu?In questu articulu, spiegheremu cumu funziona l'auger idraulicu è cumu pò esse un attivu utile.

cuntenuti

Cos'è un auger idraulico?

Cumu funziona l'auger idraulicu?

Vantaghji di l'auger idraulicu

I svantaghji di l'auger idraulicu

Chì pudete fà cù l'augers idraulichi?

Cosa da cunsiderà quandu compra un auger idraulicu?

In fondu

Cuntattate i nostri esperti

Cos'è un auger idraulico?

2

L'auger idraulicu hè un tipu d'attrezzatura di coclea.U so principiu di funziunamentu hè di utilizà l'oliu idraulicu per lascià u mutore guidà l'ingranaggio per rotà, guidà cusì l'arbre di output, permettendu à a barra di perforazione di travaglià è eseguisce operazioni di furmazione di buchi.

Strutturalmente parlante, a nostra coclea idraulica hè principalmente cumposta da un quadru di cunnessione, una pipeline, una testa di guida è una barra di perforazione.Certi mudelli ponu rotà finu à 19 rivoluzioni per minutu!

Cumu funziona l'auger idraulicu?

U principiu di funziunamentu di l'auger idraulicu hè di cunvertisce a pressione idraulica in energia cinetica attraversu un tubu di perforazione.À i dui estremità di u drill bit, u drill rod hè un pistone cunnessu à u pistone internu.Sò cunnessi à u cilindru idraulicu à a cima è u winch in u fondu.

361

Vantaghji di idrauliciterratrivella

In cunfrontu cù l'auger di terra standard, l'augers idraulichi anu i seguenti vantaghji, cumprese:

➢ lInfiltrate in diversi materiali più rapidamente, è sceglite diversi mudelli di drill bit, in modu di realizà l'operazione di furmazione di buchi di una varietà di terreni è terreni cumplessi.
➢ lImprove a velocità di perforazione
➢ lFornite un torque stabile
➢ L'esigenze uniche di cuncepimentu rializeghjanu e caratteristiche di un picculu torque è una putenza alta.I buchi di pila di diversi diametri ponu esse perforati rimpiazzendu barre di perforazione spirale di diversi diametri.
➢ lA perforatrice di l'escavatore hè faciule d'installà è di disassemble.U raghju di u funziunamentu pò esse almenu 2-3 metri più longu ch'è l'auger longu
➢ lU costu di l'impieghi hè bassu, è a perforazione ùn hà micca bisognu di pulizziari a terra, è una persona pò compie u travagliu

Di sicuru, ci sò difetti, i difetti di l'auger idraulicu:

U fluidu hè rimpiazzatu da l'uggetti circundante
Forza insufficiente in certi cundizioni
Troppu pisanti, micca favurèvule à u trasportu
Ùn hè micca applicabile à tutti i prughjetti

Chì pudete fà cù l'augers idraulichi?

A macchina di brique spirale hè un tipu di macchina di custruzzione adattata per operazioni di furmazione rapida di buchi in prughjetti di fundazione di custruzzione.Hè adattatu per diversi prughjetti di perforazione cum'è energia elettrica, telecomunicazioni, amministrazione municipale, ferrovia d'alta velocità, autostrada, custruzzione, petroleum, silvicultura, etc., è ottene caratteristiche multifunzionali.

Cosa da cunsiderà quandu compra un auger idraulicu?

Quandu compra un auger, duvete tene à mente i seguenti punti:

Tipu di materiale: diversi materiali necessitanu diverse punte è lame.U tarrenu determina ancu a durata di u pipa di perforazione chì avete bisognu.

Fonte di energia: L'auger idraulicu pò esse operatu cù una fonte di energia idraulica o una fonte di energia elettrica.L'augers di diesel è di benzina sò più putenti, ma producenu assai rumore è ùn sò micca adattati per spazii chjusi.

Pesu: L'augers idraulichi sò pisanti, chì significa chì anu da esse posti nantu à u spinu di un camionu o sopra à un scaffale durante u trasportu.

Dimensione: A dimensione è a lunghezza di l'auger dipende da u vostru scopu.I fusti di diametru più grande ponu scavà buchi più profondi.

Ferma di prufundità: A tappa di prufundità hè impurtante per ragioni di sicurezza è impedisce à a fresa di perforazione accidentalmente troppu in a terra.

Accessori: Pudete cunnette l'accessori cum'è lame o drill bits à u vostru auger idraulicu per fà u funziunamentu, micca solu perforà direttamente.

In fondu

 4

L'augers idraulichi sò assai adattati per scavà i buchi è ponu fà u vostru travagliu più faciule.Dunque, sè vo circate un modu per fà u vostru travagliu più veloce è più efficau, hè u tempu di cumprà un auger idraulicu.


Tempu di post: 17-sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi