Serie di pinze idrauliche di vendita calda HMB

A serie di pinze idrauliche HMB copre pinze idrauliche di l'Australia, pinze meccaniche australiane, pinze di legnu, pinze di pietra, pinze di demolizione, pinze idrauliche di Taiwan, è pinze d'alta resistenza, chì sò boni strumenti per afferrare materiali, manipolazione è dismantling.

Comparatu cù CAT è altre marche grapple, l'altu rendiment di

A serie di pinze idrauliche HMB hè stata ricunnisciuta da i clienti.Per esempiu, i clienti in u Regnu Unitu, l'Australia, a Nova Zelanda, l'Irlanda, Germania, Finlandia è altri paesi, grabs high-di qualità di HMB hà aiutatu i clienti vince bona Parola di bocca, l'acquistu HMB serie grab idraulica hè una scelta win-win.

I più populari sò a pinza di demolizione rotativa à 360 ° è a pinza idraulica australiana.

A pinza idraulica rotativa di 360 ° pò rotà 360 ° senza limiti, di solitu cù cinque artigli.

I materiali sò fatti di materiali d'alta qualità durable è resistenti à l'usura per allargà a vita di serviziu.

U cilindru hè cuncepitu cù prutezzione, chì hè più durable è più sicura.

U mutore adopta un mutore impurtatu, chì hà un putere forte è stabile, è ùn hè micca propensu à accidenti.

L'intera struttura di a grappa hè assai forte è flexible.

A prestazione superiore di u grab prumove a diversificazione di e funzioni, è hè soprattuttu utilizatu per catturà diverse strutture solidi, cum'è basura, radiche d'arburu, basura è qualsiasi altre materiale chì deve esse spustatu, carricu o sorte.

U grab idraulicu di l'Australia hè statu ancu favuritu da i clienti recentemente.U disignu di a struttura 3 + 2 rende a pinza più flessibile è stabile per afferra i materiali.

serie 9

 

✔ Più affidabile

✔ Migliurà l'efficienza

✔ Vita di attaccamentu più longa

Perchè sceglite i pinze idrauliche HMB

Ùn furnimu micca solu supportu OEM, ma ancu furnisce un serviziu post-vendita affidabile.Garanzia d'un annu, rimpiazzamentu gratuitu per sei mesi, una bona marca, hà a so propria eccellente suluzione post-vendita, cusì quandu ci hè un prublema cù l'articulu chì avete acquistatu, Yantai Jiwei risolverà per voi.Questa operazione elimina perfettamente e preoccupazioni di i clienti.


Tempu di Postu: Feb-26-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi