Cumu sceglie un grapple per escavatore di alta qualità?

cuntenuti
1.Chì hè un grapple di legnu d'escavatore ?
2. I funziunalità principali di u grapple di legnu?,
3.Quali sò l'applicazioni principali di u grapple di legnu ?
4.How à stallà u grab excavator
5. ci sò qualchi precautions à esse cuscenti di quandu aduprà u grapple di legnu
.Pensamenti finali
.Contattate i nostri sperti

Cosa hè un escavatorepinza di legnu?
101
U grapple di u legnu hè unu di i dispositi di travagliu di l'escavatore, è u grapple di legnu hè unu di l'accessori di ricerca di u travagliu di l'escavatore chì hè indipindente, sviluppatu è fabbricatu per i bisogni specifichi di u travagliu di l'escavatori.
beb2509e4ef521f2fb8cfb4fd06332c
1. U grapple di legnu rotativu hè fattu d'acciaio speciale, chì hè ligeru in tessitura, hà una alta elasticità, è hà una alta resistenza à l'usura.
3. Longa vita di serviziu, alta stabilità, alta efficienza, allargà a vita di u pruduttu è riduce i costi di mantenimentu.
4. A larghezza massima di apertura, u pesu minimu è u massimu rendimentu di u listessu livellu;per rinfurzà a forza, hè utilizatu un cilindru speciale d'oliu di grande capacità.
5. L'operatore pò cuntrullà a vitezza di rotazione, è pò rotà in 360 gradi in u sensu di l'urariu è in u sensu di l'ora.
  Chì sò l'applicazioni principali di u legnugrapple?
102
U grapple di legnu hè principarmenti utilizatu per a carica, scaricamentu è trasportu di petre, legnu, scrap iron and steel, etc. accessori per escavatori.
A stallazione curretta di l'equipaggiu pò assicurà l'usu normale in u periodu dopu.
Cumu installà a pinza di l'escavatore?

1. Per piacè selezziunate currettamente u grapple di legnu chì currisponde à u vostru mudellu di vittura è i bisogni di u travagliu
2. Cunnette u grapple à l'excavatore.
3. Quandu stallate u pipeline idraulici di u grapple di legnu, cuminciate à riparà u front end di l'avantbracciu di a strada di pipa utilizata da u grapple log.Dopu avè lasciatu un marghjenu di muvimentu, ligate fermamente cù l'avantbracciu è u bracciu grossu di l'escavatore.Allora sceglite una orientazione raghjone di a doppia valvola per cunnette cù l'escavatore, è appiccicà u pipeline di grapple di legnu à questu, è l'oliu in è fora hè purtatu fora da a valvola di ricambio di l'escavatore per appiccicà.
4. Quandu stallate u circuitu pilotu di u grapple di legnu, prima sceglite una pusizioni raghjone per riparà a valvula di pede in a cabina;dopu cunnette l'oliu d'entrata è di uscita di a valvola di pede cù l'oliu pilotu.Ci sò dui porti d'oliu accantu à a valvola di pede, a cima hè u ritornu. L'ingaghjamentu di l'oliu hè sottu à l'oliu, è u cuntrollu di l'oliu di signale richiede trè valve di navetta per cuntrullà a valvola standby inseme.
5. Dopu chì u grapple di legnu hè stallatu, verificate l'articuli di e pipeline.Se ùn ci hè micca un ligame loose o difettu, pudete inizià a prova.
6. Dopu avè principiatu a vittura, ci hè u fumu neru è a vittura si ferma.Per piacè verificate se u circuitu d'oliu hè cunnessu incorrectamente.
7. U grassu lubricante deve esse aghjuntu à u grapple di legnu quandu in usu, è poi rifornitu una volta ogni turnu per allargà a vita di serviziu.L'usu di sovraccarichi è l'impattu forte sò strettamente pruibiti.
Timber grapple hè un tipu d'accessori di u dispusitivu di travagliu di l'escavatore.A pinza di legnu hè sviluppata è cuncepita per i bisogni specifichi di u travagliu di l'escavatori.In più di maestru di u metudu d'usu currettu,
ci sò qualchi pricauzzioni à esse cuscenti di quandu aduprà u legnugrapple:
1. Quandu hè necessariu di utilizà un grab per u travagliu di demolition di custruzzione, u travagliu di demolition deve principià da l'altitudine di l'edifiziu, altrimente l'edifiziu hè in periculu di colapsà in ogni mumentu.
2. Ùn aduprate micca e pinze per chjappà oggetti duri cum'è petre, legnu, azzaru, etc., cum'è un martellu.
103
3. In nessuna circustanza, a pinza ùn deve esse usata cum'è palanca, altrimenti deformarà a pinza o ancu dannu seriamente a pinza.
4. Hè pruibitu d'utilizà grabs per tirà oggetti pisanti.Questu pruvucarà gravi danni à i grabs, è pò ancu pruvucà l'excavatore per esse sbilanciati è causanu accidenti.
5. Hè pruibitu di spinghje è tirà cù grabbers
6. Assicuratevi chì ùn ci sò micca linee di trasmissione d'alta tensione in l'ambiente di travagliu, è ùn sò micca vicinu à
7. Aghjustate u gripper di u grapple di legnu è u bracciu di l'excavatore per mantene in una pusizione verticale.Ùn allargate micca u boom à u limitu quandu a pinza clamp una roccia o un altru ughjettu, o pruvucarà l'escavatore à ribaltà istantaneamente.


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi