Cumu cambià rapidamente l'attache di l'escavatore cù un attaccu rapidu?

In u casu di rimpiazzamentu frequente di l'attrezzi di l'escavatore, l'operatore pò aduprà l'accoppiatore rapidu idraulicu per cambià rapidamente trà l'interruttore idraulicu è u bucket.Ùn ci hè bisognu di inserimentu manuale di perni di bucket.L'accensione di l'interruttore pò esse cumpletata in deci seconde, risparmià tempu, sforzu, simplicità è comodità, chì ùn solu migliurà l'efficienza di u travagliu di l'escavatore, ma ancu riduce l'usura di l'escavatore è l'attaccamentu causatu da a sostituzione.

rimpiazzamentu 1

Cos'è l'accoppiatore Quick Hitch?

Un accoppiatore rapidu, cunnisciutu ancu cum'è accoppiatore rapidu, hè un accessoriu chì permette di cambià rapidamente l'attache di l'escavatore.

rimpiazzamentu 2

L'accoppiatore rapido HMB ha due tipi: attacco rapido manuale e accoppiatore rapido idraulico.

I passi di l'operazione sò i seguenti:

1、Alzate u bracciu di l'escavatore è pigliate lentamente u pernu di u secchio cù a bocca di tigre fissa di l'attaccu rapidu.Cambia u statu chjusu.

rimpiazzamentu 3

2 、 Aprite l'interruttore quandu a bocca fissa di u tigre afferra fermamente u pin (Buzzer alarming).U cilindru di l'accoppiamentu rapidu si ritira è in questu mumentu, calà a bocca di tigre mobile di l'accoppiatore rapidu à u fondu.

3 、 Chiudi l'interruttore (u buzzer ferma l'allarme), a bocca di tigre mobile si stende per afferrà l'altru pin di u secchio.

4、Quandu hè cumplettamente in cima à u pin, inserisce u pin di sicurezza.

Sè avete bisognu, per piacè cuntattateci

Whatapp: + 8613255531097


Tempu di post: Jul-06-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi