Cumu aduprà u martellatore idraulicu nantu à u mini escavatore?

Ricertamenti, mini escavatori sò assai populari.Mini escavatori generalmente si riferiscenu à escavatori cù un pesu di menu di 4 tunnellate.Sò chjuchi è ponu esse usatu in ascensori.Sò spessu usati per rompe pavimenti interni o dismantling walls.Cumu aduprà u martellatore idraulicu installatu nantu à u picculu escavatore?

L'interruttore di micro-escavatore utilizza a rotazione à alta velocità di u mutore idraulicu per fà chì l'interruttore pruducia impatti d'alta frequenza per ottene u scopu di sfracicà l'uggetti.L'usu raghjone di i martelli di rottura pò micca solu migliurà l'efficienza di a custruzzione, ma ancu allargà a vita di serviziu.

fdsg

1. Quandu u funziunamentu di u breaker, fate a barra di perforazione è l'ughjettu per esse rottu à un angolo di 90 °.
L'operazione di inclinazione di a barra di perforazione è l'attrito di a giacca interna è esterna hè seriu, accelera l'usura di a giacca interna è esterna, u pistone internu hè deviatu, è u pistone è u bloccu di cilindru sò severamente strained.

2.Ùn aduprate micca drill rods per pry materiali aperti.

L'usu frequente di a barra di perforazione per fà u materiale pò facilmente fà chì a barra di perforazione sia distorta in u bushing, risultatu in una usura eccessiva di u bushing, riducendu a vita di serviziu di a barra di perforazione, o pruvucannu direttamente a barra di perforazione.

3,15 seconde di tempu di corsa

U tempu massimu di ogni funziunamentu di l'interruttore idraulicu hè di 15 seconde, è riavvia dopu una pausa.

sas

4 Ùn operate micca l'interruttore cù l'asta di pistone di u cilindru idraulicu cumplettamente estesa o completamente ritracciata per evità l'usura eccessiva di a barra di perforazione.

5 Per assicurà a sicurità, a gamma operativa di l'interruttore deve esse trà i crawlers.Hè pruibitu di funziunà l'interruttore à u latu di u crawler di u mini escavatore.

6 Sicondu diversi prughjetti di custruzzione, u mini escavatore deve sceglie u tippu di barra di perforazione adattatu per maximizà megliu l'efficienza di a produzzione.

dsfsdg


Tempu di post: 31-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi