Liberazione di novu pruduttu!!Secchio di frantumatore per escavatore

Liberazione di novu pruduttu!!Secchio di frantumatore per escavatore

Perchè sviluppà un bucket trituratore?

L'accessori idraulici di Bucket Crusher aumentanu a versatilità di i trasportatori per aiutà à gestisce è manighjà in modu efficiente chips di cimentu, petra frantumata, muratura, asfaltu, petra naturale è roccia.Permettenu à l'operatori di processà più di 100 tunnellate di materiale per ora mentre necessitanu menu equipaggiu in situ, menu trasportu è costi di discarica più bassi.

1

 

principiu di funziunamentu:

Hè stallatu nantu à l'escavatore o caricatore, è l'escavatore o caricatore hè adupratu cum'è fonte di energia;u materiale hè fresatu à alta vitezza nantu à a lama di triturazione rotativa d'alta velocità, è u scopu di sfracicà furzati è screening hè rializatu.

U più grande vantaghju di sta forma di triturazione unica hè chì hè flexible è cunvene, è una macchina pò esse usata per parechje scopi.

2

Features:

3

 

1.Motore di alta qualità

U mutore SAI di marca d'alta qualità dà un rendimentu stabile durante u travagliu di frantumazione, hè un potente impulsu per a frantumazione di materiali duri.

2.Disegnu di u volante

U volante hà rimpiazzatu u disignu di a cintura.Ùn ci hè micca costu di mantenimentu supplementu durante u travagliu di ogni ghjornu

Piatto di frantumazione

3.A piastra di frantumazione hè fatta da un veru materiale HARDOX

4.12 mesi di garanzia

5.CE

Eccu alcuni cunsiglii di selezzione per aiutà i prufessiunali à ottene u massimu di i so accessori di trituratore di bucket.

1.Prima determina a dimensione di u trasportatore chì serà utilizatu cù l'accessori per assicurà chì ùn supera a capacità di u trasportatore.

Determina a dimensione di u materiale sfracicatu, a quantità di materiale chì deve esse sfracicatu

2. Aumentà a produtividade basatu nantu à i so bisogni specifichi.

3. Siccomu sti crushers bucket sò usati in ambienti duru, truvà una unità cù mandibula sfracicà chì sò facilmente rimpiazzabile in u campu hè ancu impurtante per u funziunamentu efficace.

https://youtu.be/9-UHFd3Xiq8


Tempu di post: 14-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi