Qilu Entrepreneur Chamber of Commerce hà inspeccionatu a fabbrica HMB

U 28 d'ottobre di u 2021, a Càmera di Cummerciu di l'Imprenditore Qilu hè ghjunta à a nostra fabbrica per l'ispezione in situ.Qualità d'alta qualità, forza forte, bona reputazione è prospettive brillanti di sviluppu di l'industria sò mutivi impurtanti per attruverà sta visita.U presidente di a cumpagnia Zhai hà pagatu una visita U persunale hà spressu un accoltu cordiale è hà guidatu i visitori à visità è spiegà a fabbrica, per chì u persunale chì arrivanu hà una cunniscenza più profonda di a forza di Yantai Jiwei Construction Equipment Co., Ltd.

Prima di entre in a fabbrica, portà caschi di sicurezza in cunfurmità cù e regule di sicurezza.

1

 

Dopu à l'ingressu à a fabbrica, u sgiò Zhai hà spiegatu prima u prucessu di fabricazione di i prudutti è hà visitatu a materia prima utilizata per a fabricazione di diversi prudutti, è ancu qualchì equipamentu di produzzione.

23

Dopu hè una spiegazione dettagliata di certi prudutti chì sò fabbricati in a fabbrica è l'imballu di u produttu.

45

Dopu avè visitatu a fabbrica, entremu in l'uffiziu è discutemu u disignu di u produttu, a forza di l'impresa è e diverse dumande suscitate da u persunale di a Càmera di Cummerciu in a riunione dopu.U sgiò Zhai hà datu risposte meticulose, una ricca cunniscenza prufessiunale è una bona capacità di travagliu.U persunale di a Càmera di Cummerciu era assai cuntentu, è u prucessu di cumunicazione era assai armoniu.

6

Yantai Jiwei Construction Machinery Equipment Co., Ltd. hà una larga gamma di pruduzzione, pruduzzione di martelli idraulichi,scavatrice di rocciagrabs, hitch rapidu, buckets, augers, rippers compactor idraulici, excavators, cutter tamburinu, etc., chì sò spurtati in Europa, America, Ci sò più di 80 agenti stranieri in parechji paesi cum'è Oceania, è u scopu di vendita copre parechji stranieri. paesi è regioni, è hà vintu elogi unanimi in u mercatu internaziunale.

7

Yantai Jiwei Construction Machinery Equipment Co., Ltd. aderisce à a filusufìa cummerciale di "Quality First" per risponde à i bisogni di l'utilizatori per i prudutti d'alta qualità."Durante u prucessu di sviluppu di dodici anni, avemu sempre implementatu un strettu cuntrollu di qualità per assicurà chì tutti i prudutti rispondenu à i requisiti di i standard internaziunali.Hà successivamente ottenutu parechje certificazioni più autorevoli in u mondu, cum'è a certificazione ISO è a certificazione UE CE.

8

Infine, vogliu ringrazià a Càmera di Cummerciu di Qilu Entrepreneur per ricunnosce a forza di Yantai Jiwei Construction.


Tempu di Postu: Nov-02-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi