L'aiutu più forte di l'attaccamentu - pinza a buccia d'arancia

A funzione principale di ucaccià a buccia d'arancia

Ithè di catturà è carricà diversi materiali, cum'è rottami metallici, rifiuti industriali, ghiaia, rifiuti di custruzzione è rifiuti domestici.Hè un strumentu efficace per a trasfurmazioni di materiali grossi è irregulari, cum'è scrap steel, ghisa, minerale, basura, etc. .

Cum'è una macchina di presa mobile, pò risponde à i bisogni di carica, scaricamentu, stacking, è unstacking, è carica è piazzamentu di diversi materiali di scarti d'acciaio.

A pinza di buccia d'aranciu pò esse usata cunnessendu l'escavatore, è a pinza di buccia d'aranciu hè sicura è còmuda.A machina hè pensata per u travagliu pisanti, cum'è a manipulazione di rocce o materiali più pesanti nantu à una spiaggia rocciosa, è pò ancu esse installatu nantu à una gru o camion.Materiali d'alta qualità sò usati in u prucessu di fabricazione per assicurà chì a macchina hè durable è travaglia in e cundizioni più difficili.

Wprincipiu di funziunamentu:

A pinza idraulica di buccia d'aranciu (pinza d'acciaio) hè un dispositivu utilizatu cù u bucket.Cuntrolla l'apertura è a chjusa di a pinza idraulica attraversu u sediu di cerniera fissa, u cilindru idraulicu, a pinza idraulica, i tubi idraulici è u circuitu di cuntrollu integratu idraulicu di supportu.U muvimentu pò cooperà cù l'excavazione per portà l'uggetti pisanti fissi, cum'è e petre, legnu, scarti di metallu è altri ogetti grossi pisanti, chì cumpensu a sola funzione di u bucket chì pò esse scavatu solu.

https://youtu.be/BBHAd0P_pmc

Classificazione:Ci sò quattru petali è cinque petali, ci sò punti rotanti è micca rotanti, è i metudi di cunnessione sò spartuti in tipi fissi è swing.Lotus Grab cerca l'HMB, a benna meccanica non rotativa adopta tubi di cilindru di bucket escavatore, senza bisognu di aghjunghje un bloccu di valvula idraulica è una pipeline.Un inseme di blocchi di valvula idraulica è pipeline deve esse aghjuntu à a pinza rotativa per u cuntrollu.

L'usu intelligente di buccia d'arancia

Attraversu trasfurmazioni low-cost, l 'excavator hà a funzione di catturà uggetti pisanti, è si allarga dinù u spaziu usu è occasioni applicazione di u excavator.In cunfrontu cù a ricunfigurazione di l'escavatore, u costu di usu hè ridutta da un terzu.Sia u bucket è u bucket ponu realizà u muvimentu di cuntrollu indipendente, l'usu di u spaziu hè più flexible, è l'operazione hè cunvene.

Quandu scavà hè necessariu, a pinza idraulica pò esse ritracciata senza affettà l'operazione di scavà.Ci hè una funzione chì pò ièssiri usatu a ghjunghje sin'à grabbing quandu vi tuccherà à aduprà, chì ùn hè micca veramente un usu inteligente è trasfurmazioni multiplicatore.

E caratteristiche principali di u produttu di Orange Peel Grab:
u corpu principale hè fattu di azzaru speciale, cù un bonu rendimentu, una struttura più ligera, una putenza di presa più grande è un pesu pocu cù u so grip di lotus;

Un dispositivu buffer hè stallatu in u cilindru d'oliu di a buccia d'aranciu per rializà a funzione di assorbimentu di scossa durante l'operazione;

Vantaghji di u produttu:

1. In cunfrontu cù i prudutti di a listessa industria, a macchina d'acciaio di scorcia d'aranciu cuncepita è prodotta da a nostra cumpagnia hè più efficace è più faciule da mantene.Hè fattu di azzaru altamente resistente à l'usura è hè principalmente utilizatu per materiali solidi cù durezza più alta, cum'è minerale, béton, è diversi acciai di scarti.

2. Adopta u modu di guida diretta di u mutore idraulicu è hè guidatu da a pressione di u travagliu di l'excavatore.Hè un equipamentu di presa mobile è economicu, chì pò esse caricatu è scaricatu in ogni mumentu è in ogni locu, è hè più faciule da mantene è economicu.


Tempu di posta: 07-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi