Cos'è un Grapple Excavator?

U grapple di l'escavatore hè un tipu di attache per l'escavatore.Per affruntà diverse scenarii, i grappi di l'escavatore sò pensati per aiutà facilmente l'operatori à spustà i rifiuti, e pietre, u legnu è a basura, etc.

I tipi cumuni di pinze per escavatore includenu pinza per tronchi, pinza a buccia d'arancia, pinza a secchio, pinza per demolizione, pinza per pietra, ecc.,

 Cosa hè un Excavator Grapple2

U tipu più cumune hè u bucket grapples.Stu attache hè ideale per dragà.U bucket clamp hè un strumentu affilatu chì integra e funzioni di un bucket è un clamp.A causa di u so pesu ligeru, u so funziunamentu flessibile, è a presa di pala cunvene, pò piglià una grande quantità di materiale à u mumentu.A pinza hè aperta quandu scava è strettu quandu si gira, pò prevene i materiali da esse spargugliati, aiutanu l'operatori à catturà megliu è più facilmente, estrae, pulisce i materiali, è accatastà i materiali in a pusizione necessaria, cusì sò assai amati da domestici è stranieri. i clienti.

 Cosa hè un Escavatore Grapple1

Un altru tipu di grapple per escavatore hè u grapple di log.Stu attache hè apposta per u muvimentu di i logs.Ci sò di solitu denti o punte nantu à e mandibula chì li permettenu di afferrà i logs in modu sicuru.

 Cosa hè un Escavatore Grapple3

Un altru tipu di grapple per escavatore hè u grapple a buccia d'arancia..Hè soprattuttu utilizatu per a rimozione di l'area di basura, cum'è scarti d'acciaio, manipolazione di scarti, carica è scaricamentu.

 Cosa hè un Escavatore Grapple5

I grappini di demolizione è di triturazione sò pensati per una manipulazione rapida è produttiva di materiale. Fatte d'acciaio resistente à l'usura è rotazione idraulica di 360º.

Capace d'altu voluminu, carica di pruduzzione è classificazione precisa, per rinfurzà a produtividade è l'efficienza di a vostra operazione.

gestisce qualcosa da a demolizione primaria è secundaria à u riciclamentu per fà u travagliu.

Migliurà l'efficienza di a manipulazione di materiale

Crea un strumentu versatile è putente per a manipulazione di materiale da un grapple di escavatore esse aghjuntu à un bracciu di escavatore. Vi aiutanu à catturà è spustà grandi quantità di materiale rapidamente è facilmente.Questu pò aumentà significativamente l'efficienza è riduce u tempu è u sforzu.

Sè vo circate un strumentu versatile è putente per a manipulazione di materiale, un grapple per escavatore hè una scelta ideale.

Cum'è unu di i principali produttori di pinze per escavatori in Cina, Jiwei produce una gamma completa di pinze per escavatori per diverse marche è mudelli di escavatori.

 Cosa hè un Escavatore Grapple4

In cunclusioni

Ci hè una larga varietà di grapple per escavatori nantu à u mercatu è venenu in parechje dimensioni è stili per risponde à i bisogni di diversi travaglii, allora assicuratevi di verificà a selezzione dispunibule da Jiwei, ponu esse aduprati per spustà grandi oggetti rapidamente è efficaci. da Sposta da un locu à un altru.Inoltre, sti arnesi offrenu assai vantaghji cumpresi una sicurezza aumentata, una produttività aumentata è un impattu ambientale minimizatu.Inoltre, a so capacità di esse facilmente persunalizati per compiti specifichi li rende ideali per parechje imprese in questu campu.Cù tuttu ciò chì hà dettu, ùn hè micca meravigliatu perchè i grappi di l'escavatore sò cusì populari.

 

Sè avete bisognu, per piacè cuntattate HMB whatapp: + 8613255531097

email: hmbattachment@gmail.


Tempu di Postu: Mar-14-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi