Perchè i kit di sigilli deve esse rimpiazzati ogni 500H?

In l'usu normale di martellate idrauliche, i kit di guarnizioni deve esse rimpiazzati ogni 500H!Tuttavia, parechji clienti ùn capiscenu micca perchè anu da fà questu.Pensanu chì, finu à chì u martellu idraulicu ùn hà micca fuga d'oliu idraulicu, ùn ci hè bisognu di rimpiazzà i kit di sigilli.Ancu s'è u persunale di serviziu cumunicatu cù i clienti nantu à questu parechje volte, i clienti pensanu sempre chì u ciclu 500H hè troppu cortu.Hè stu costu necessariu?

Per piacè vede un analisi simplice di questu: Figura 1 (I kit di guarnizioni di cilindru prima di rimpiazzà) è Figura 2 (I kit di guarnizioni di cilindru dopu a sostituzione):

A parte rossa: U kit d'anellu blu in forma di "Y" hè un sigillo d'oliu principale, per piacè nutate chì a direzzione di a parte di u labbro di sigillatura deve esse rivolta versu a direzzione di l'oliu d'alta pressione (riferite à u metudu di stallazione di u sigellu d'oliu principale di u cilindru)

A parte Blu : l'anellu di polvera

U mutivu di rimpiazzà:

1. Ci sò dui sigilli in l'anellu di pistone di u breaker (parte di l'anelli blu), chì a parte più efficaci hè a parte di labbra di l'anellu chì hè ghjustu 1,5 mm d'altitudine, ponu sigillà l'oliu idraulicu principarmenti.

2. Questa parte di l'altezza di 1,5 mm pò mantene per circa 500-800 ore quandu u pistone di martellatu idraulicu hè in una situazione di travagliu normale (a freccia di u muvimentu di u pistone di u marteddu hè abbastanza alta, pigliendu HMB1750 cù un diametru di 175 mm per esempiu, u pistone. a frequenza di u muvimentu hè di circa 4,1-5,8 volte per seconda), U muvimentu d'alta freccia porta assai a parte di u labbro di u sigillo d'oliu.Una volta sta parte hè appiattita, u fenomenu di "perdite d'oliu" di l'asta di scalpellu escerà, è u pistone perderà ancu u so supportu elasticu, in una tale situazione, una ligera inclinazione graffiarà u pistone (L'usura di i set di boccole aggravarà a pussibilità di pistone. basculante).80% di i prublemi principali di u corpu di martellate idraulici sò causati da questu.

Issue Esempiu: Figura 3, Figura 4, Figura 5 sò l'imaghjini di un esempiu di scratch di un cilindru di pistone causatu da non-sustituzione puntuale.Perchè a sustituzione di u sigellu d'oliu ùn hè micca in tempu, è l'oliu idraulicu ùn hè micca abbastanza pulitu, pruvucarà un fallimentu maiò di u "scratch di cilindru" se cuntinueghja à aduprà.

 图片1

Per quessa, hè necessariu di rimpiazzà u sigillo d'oliu u più prestu pussibule dopu à u travagliu idraulicu di u marcu per 500H, per evità perdite maiò.

Cumu rimpiazzà u sigillu d'oliu?

 


Tempu di post: 28-jun-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi