Yantai Jiwei Construction Machinery Co., Ltd. Reunione annuale

Yantai Jiwei Construction Machinery Co., Ltd. Reunione annuale

Dì addiu à l'indimenticabile 2021 è benvenuta u novu 2022. U 15 di ghjennaghju, Yantai Jiwei Construction Machinery Co., Ltd. hà tenutu una grande riunione annuale in Yantai Asia Hotel.

U sgiò Zhai hè ghjuntu prima à u palcuscenicu per dà una felicitazione di l'annu novu!U sgiò Chen hà rivisitu u viaghju mentale di a lotta in 2021, hà affirmatu i brillanti successi in 2021, è aspittava à 2022, chì hà iniziatu una nova altezza di sviluppu.

Superà u scopu generale di a cumpagnia hè inseparabile da i sforzi cumuni di l'impiegati di prima linea.Ogni sforzu deve esse ricumpinsatu;a dedizione di ogni impiigatu à a cumpagnia hè registrata, è Zhai elogiarà è premiarà l'impiegati eccezziunali in 2021!

Di sicuru, hè inseparabile da a gestione efficace di i capi di diversi dipartimenti.Cum'è a spina di u livellu mediu di a cumpagnia, guidanu i so dipartimenti è seguitanu u sviluppu di a cumpagnia;

Hè ancu inseparabile da u sustegnu di i nostri fornituri è amichi;andemu inseme tuttu u modu è sparte a gioia di successu.Hè cun fornitori cusì eccellenti chì Yantai Jiwei pò esse cusì bella oghje!I presentatori sò ghjunti in scena per prisintà premii à i fornitori eccezziunali !!

U puntu culminante di sta festa, l'avvenimentu di lotterie hè statu fattu in quattru volte, è i livelli di lotterie sò stati divisi in u terzu premiu, u sicondu premiu, u primu premiu è u premiu speciale.

Duranti a festa, l'elite multi-talentu Jiwei apparsu nantu à u palcuscenicu unu dopu l'altru per vede u so stile.A famiglia sente l'atmosfera cálida inseme è aspetta chì a cumpagnia s'ingrandisce versu scopi più alti in u novu annu.

U Ministeru di u Cummerciu Internaziunale hà cooperatu per realizà una maravigliosa "Data Ciechi è Amore", u spettaculu era mozzafiato.

À a fine di a festa, anu cantatu "Tomorrow Will Better" inseme, esprimendu una forte fiducia è boni auguri per u futuru luminoso di Yantai Jiwei, spinghjendu l'atmosfera di l'audienza à un climax !!!

U cantu hè forte, è hè a melodia mossa di l'annu novu!Questu hè un avvenimentu di gioia, chì mostra micca solu l'aspettu di ghjuventù pusitivu di tutti l'impiegati, ma mostra ancu l'armunia è l'amicizia di tutti i nostri culleghi.d'ambizione !

 

https://youtu.be/zYuVVSUc4sQ


Tempu di Postu: 21-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi